Je bent niet te gevoelig, het is niet omdat je niet genoeg je best doet.
Je lijf heeft gewoon geleerd om waakzaam te zijn. Om klaar te staan. Om te dragen. En dat had reden; het heeft je beschermd.
Maar dat is niet meer nodig, het helpt je niet meer en toch gaat het gewoon door.
Je lijf gaat eindelijk voelen wat je hoofd al lang probeert te geloven.
Dat het ok is. Dat je genoeg bent. Dat je mag zijn wie je bent, zonder je daarvoor te verantwoorden of iets te moeten verdienen.
Niet als inzicht. Maar als iets wat je voelt. In je lijf. Op een gewone dinsdag, tijdens je werkdag, of in de avondrush met de kindjes.
Dat is wat er verandert.
Niet een reeks losse sessies. Geen stappenplan dat je moet afvinken. Maar een plek waar je elke twee weken naartoe komt en waar je lijf voelt dat het gezien en gehoord wordt. Ook in de weken daartussen.
Wat je krijgt:
Elke twee weken kom je naar een sessie. We werken niet via het hoofd, maar via het lijf. Wat je voelt, wat er beweegt, wat er vast wil blijven zitten want ook dat mag er zijn. We gaan het niet wegwerken. We gaan het zien.
In de weken tussen onze sessies ontvang je een korte video of audio. Iets om bij stil te staan, op je eigen tempo. Zo blijft de nieuwe verbinding met je lijf en je bewustzijn verder groeien en ik ben bereikbaar via een voice note, of het nu is om iets moois met me te delen of iets waar je naar op zoek bent.
Drie maanden. Zes sessies. Wekelijks iets om bij stil te staan. En iemand naast je, terwijl je zelf je essentie terugvindt.
Je voelt dat er meer in je zit en je bent klaar om daar ruimte voor te maken.
Je bent altijd bezig en het lijkt nooit genoeg te zijn. De tijd haalt je steeds in, je bent de hele dag in de weer en hebt precies niks gedaan op het einde van de dag.
Constant een gejaagd gevoel, geen tijd voor uzelf en als de dag om is wil je gewoon gerust gelaten worden.
De wereld vraagt veel van u en je doet het allemaal, maar je bent uzelf kwijt.
En soms vergeet je gewoon te ademen.
Je bent gevoelig, en dat voelt soms als een last terwijl het eigenlijk je grootste kracht is.
Je bent bereid om ownership te nemen over je eigen proces.
Niet omdat het makkelijk is, maar omdat je voelt dat het tijd is.
Dit traject is niet voor jou als:
Je op zoek bent naar snelle oplossingen of iemand die het voor je doet.
Je alles liever via je hoofd oplost en nog niet klaar bent om naar je lijf te luisteren.
Je in een acute crisis zit die professionele therapeutische begeleiding vraagt.
Ik ben Sally, mama, partner, iemand die kiest om voluit te leven.
Ik heb mezelf in bochten gewrongen, gefunctioneerd, hard gewerkt en gepresteerd terwijl er van binnen een leegte bleef bestaan die precies altijd groter werd.
Ik weet hoe het is om je te verantwoorden zonder dat je iets verkeerd hebt gedaan. Om kleiner te worden als iemand teleurgesteld is. Om te vergeten te ademen midden in een gewone dag.
Vanuit die plek ontstond mijn expertise, niet vanuit theoretische kennis, maar vanuit pure belichaming.
Ik geloof oprecht dat alle kennis al bij jou zit , in je lijf, in je diepste verlangens en je grootste weerstand. Ongeduldig wachtend om gezien te worden.
Mijn rol is niet om je te redden of te fixen. Maar om naast je te gaan zitten, je volledig te zien en de zachtheid te bieden om je te dragen op de momenten dat je zelf even wankelt.
€1.200
Drie maanden. Zes sessies. Wekelijks iets om bij stil te staan. En iemand naast je terwijl je zelf je essentie terugvindt.
Betaling spreiden is mogelijk — €400 per maand over drie maanden.
Klaar om te starten?
Dit traject begint met een kort kennismakingsgesprek van 15 minuten, vrijblijvend. Zodat jij kan voelen of het klopt, en ik kan voelen of ik de juiste persoon voor je ben.
Pas daarna beslissen we samen of we starten.